Sunday, September 16, 2012

jom shopping

Asssalammualaikum

Tiba-tiba plak tajuk saya hari ne nak bawa korang shopping kan.. hehe saja nak promote tempat shopping best dalam intenet. Biasalah perempuan tak lari dari shopping, fesyen dan melaram.. tapi saya jenis yang simple saja. Tak suka fesyen yang crowded. Paling penting selesa dan tak terbuka. 

Hah meh sini, saya nak promote baju best yang saya dah grab dari poplook. Cantik! Entah kenapa sekarang saya selesa pakai skirt dan dress. Even pegi kenduri ke, rumah terbuka kawan pun saya selesa pakai skirt. Tapi saya padankan dengan baju yang menutup la. Panjang tangan dan tak terlalu pendek. 

Hari tu saya ada ambil baju ne. Kebetulan order sekali dengan kakak saya, jadi kami ne berebut warna lah juga. Hehe. Kami jatuh cinta dengan kaler coklat. Tapi memandangkan kakak saya dah order kaler coklat, saya ambik kaler ne la.. Still tak pakai lagi, nak tunggu waktu yang sesuai sebab striking sangat woo.. huhu


Cantik tak? masih ada lagi tu, yang ne full lining kecuali bahagian tangan. Kena pakai inner jugak k. Tapi saya tak la pakai tali piggang tu. 
Lepas dapat item di atas, saya rasa puas hati dengan design, material, cutting dan jahitan dari poplook ne. Jadi saya pun subscribe le, manatau ada item baru kan. Then kuar lagi dress n skirt baru. Saya pun ambik la lagi kebetulan pulak time tu baru gaji..

Haaaa... cantik tak..? Tapi dah sold out dear..

CENTURY CHIFFON SKIRT - BLUSH
Yang ne pun ok jugak. Cantik. Dia ada lapis kat dalam. Tak lah seksi. Labuh pulak tu. Tapi kalau saya kena pakai lapis kat dalam juga. Sebab lapis skirt ne bagi saya nipis sangat. Jadi untuk keselamatan dan keselesaan, tutup dan tutuplah.. uhu!

Banyak juga blouse-blouse yang canik. Yang sesuai untuk kita yang bertudung dan nak tutup aurat. InsyaAllah. Perempuan ne tak lari daripada fesyen. Nak melawa je. huhu. Tapi berpada-pada jugak lah kan. 

Korang masuk je web poplook.com. Manatau berminat kan. Saya bukan agen berbayar. Saja je. Share dengan para ibu dan wanita yang cantik di luar sana.. heihei!

Selamat menjamu mata dengan selera pakaian yang cantik mantik! hehe..
(Emm.. tgh dreaming, lepas ne nak ambil dress lagi, nak blouse itu lagi, then nak skirt yang tu lagi.. hihihi..sudah!!)



Daaa....



No comments:

Post a Comment

what do you think?