Friday, July 13, 2012

Insyirah (",)

Assalammualaikum..

Sungguh cepat sekali masa itu berlalu... 


..Merasakan bagai baru semalam, saya menjadi pelajar Universiti Malaysia Sabah..
..yang masih single, sebagai anak dara dan seorang perawan yang tak pandang kaum adam dengan pandangan mendalam pun.. (ho allohh!!! hehehe..)
..dan hampir dipenghujung semester saya dilamar abi Insyirah...
..we getting married.. Tanggal 27 Mei 2011
..im getting pregnant.. Selama 39 minggu
..Insyirah lahir.. 20 Mac 2012
..Insyirah 3 hari.. Insyirah 7 hari.. 
..Insyirah 1 bulan.. Insyirah 2 bulan.. 
..dan kini Insyirah dah 3 bulan yang sudah semakin hampir ke 4 bulan..

Sedar tak sedar, Insyirah sudah semakin aktif, kuat menyusu dan kuat main... Kadang-kadang, saya rasa sedih dan hampir setiap hari mau menyalahkan diri sebab tak dapat jaga Insyirah sepenuh masa.. Semuanya kerana saya bekerja.. Kali pertama Insyirah berjaya meniarapkan diri, Mak Ton dia yang bagitau saya.. Insyirah menyusu tak cukup 3 auns sekarang, kena sediakan 3 setengah ke 4 aun da.. Mak Ton juga yang bagitau, semua telatah dia setiap hari, Mak Ton Insyirah cerita pada saya.. bukan main teruja saya mendengar perkembangan si kecil saya sehingga saya menitiskan air mata.. Subhanallah, Insyirah saya sudah besar..

Saya sangat sangat mahu sentiasa bersama Insyirah, yang melihat satu persatu perkembangannya sendiri di hadapan mata saya, dan menjadi insan pertama yang mengetahui telatah terbarunya... Kalaulah umi mampu tunaikannya...

Tapi Insyirah.... (".)

..panasnya kelopak mata saya..SELAMAT MALAM..

No comments:

Post a Comment

what do you think?