Saturday, July 21, 2012

ANAK-ANAKKU : dewasalah kamu dalam Taqwa..

Assalammualaikum..

Teruja rasa hati bila kita melihat telatah anak-anak kan.. 
Begitulah juga saya, sebagai ibu baru yang tidak pernah berhenti berdoa untuk kesejahteraan hidup anak-anak..

Saya tak akan lupa untuk mendoakan anak-anak saya.. Yang saya pasti suatu hari, saya juga akan mengharapkan doa daripada anak-anak.. Maka, saya adalah permulaan mereka.. Tindakan saya juga akan membawa kepada tindakan mereka kelak.. Doa saya pada mereka hari ini, akan membawa kepada doa mereka pada saya kelak.. InsyaAllah.. 
Moga anak-anakku dewasa dalam taQwa padaMU ya RABB.. 



iNSYIRAH SEKARANG DAH MASUK 4 BULAN... 


qISYA TAU JAK BILA NAK KENA GAMBAR.. SWEET SMILING FACE! ehe..

DOARANG DAH JADI SIBLING..

qISYA SAYANG ADIK.. ADIK PUN SAYANG KAKAK qISYA..

wITH MAK TON n MACI ITA..


NE LA MAK TON INSYIRAH.. YANG JAGA INSYIRAH SEKARANG..


qISYA BERUSAHA NAK PAKAI TUDUNG SENDIRI..

DIA DAH PERASAN KENA KETAWAKAN.. hihihi..
Anak-anakku... Moga perjalanan hidupmu sentiasa dalam lindungan YANG MAHA ESA...
Subhanallah..

No comments:

Post a Comment

what do you think?