Monday, March 11, 2013

saya tak suka!!

Assalammualaikum

Saya tak suka ada seorang staff lelaki di pejabat... Saya terus terang!

Dia suka keluarkan ayat-ayat berahi.. kadang-kadang berunsur lucah... Bila ada sorang perempuan dalam pejabat ne hilang dia selalu cakap 'mana bini aku?' ish! geli!..
dah tu suka hati mak bapak dia nak menghina orang.. sesedap mulut memuji isteri orang ne cantik bentuk badan mcm tu macam ne.. Tapi bila dah mula nak menghina orang.. Allahuakbar.. bukan main dahsyat mulut dia mengata..

Muka dia?!!
Macam tapak selipar jepun!!! Ada hati nak hina orang... GELI!!!!!!!!!

Alhamdulillah.. setakt ini, berkat perangai buat dono saya.. saya tak pernah kena.. Tak pernah dimuntahkan kata-kata lucah dan berahi.. tak pernah dipuji mahupun dihina.. Biar dia segan.. Pada yang layan.. hah tanggung sendiri...

Ramai dah komplen.. benciiiiiiiiiiiiiii sangat dengan lelaki gila ne.. hishhh!

No comments:

Post a Comment

what do you think?