Sunday, March 31, 2013

Isnin - 1 April 2013

Assalammualaikum

Alhamdulillah, semuanya baik-baik saja...
Cuma, seawal jam 8 tadi saya dah masuk pejabat. Hanya untuk punch in dan berniat nak jumpa bos untuk maklumkan yang saya kena keluar sekejap. Sebab nak bawa Insyirah ke klinik. Huh! Sebelum tu saya tunjukkan juga sijil cuti sakit saya minggu lalu.. Alhamdulillah, Allah mudahkan. Walaupun hakikatnya bos saya rupanya bercuti tapi saya dah maklumkan kepada yang berkenaan. So, semuanya oke saja... Syukur.

Errrhh.. Tiba-tiba lak nak g klinik bawa Insyirah kan.. 
Haa.. Pagi tadi saya terperasan waktu nak menyusui Insyirah. Ada bintik-bintik putih tumbuh di sekitar mulut Insyirah. Patutlah kemarin dia berliur. Makan, minum dan menyusu oke saja. Tak ada juga dia nangis kesakitan. Saya risau kalau-kalau bintik putih tu serupa ulser. Duhh..!! sakit tu. 

Sampai di klinik, syukur tiada apa-apa yang serius dan bintik putih tu rupanya bukan ulser, cuma sejenis kulat yang dipanggil fungal.. Biasanya ia tidak sakit, cuma kalau dibiarkan akan menimbulkan rasa tak selesa kalau anak makan dan menyusu. So, doktor bagi ubat sapu.

Sekitar jam 10 lebih saya sampai ofis. Terus buat kerja. Haa... waktu rehat saya terus buka blog ne dan google pasal bintik putih di mulut baby... 

Korang nak jugak? oke.. oke.. Saya dah baca, tapi masa rehat tinggal sikit, tak dapat nak taip panjang.. hihi... Korang buka je la klinik blog DR. ZUBAIDI ne..

K.. ada kerja tertangguh..

Byeeee..!!! ^_^ v

No comments:

Post a Comment

what do you think?