Sunday, June 30, 2013

lukisan kehidupan

Assalammualaikum


Lama dah nak tulis.. Tapi, entah... Segala macam rasa ada, sampai niat mau menulis tu terhalang.. Huhu...

Sekarang, saya rasa cepat sangat penat. Semua kerja lambat saya siapkan. 
Pagi tadi saya lewat. Saya sepatutnya hantar Insyirah ke Taska sebelum jam 7.. Tapi saya lewat setengah jam. Nasib baik mama tak kerja. Dia offer jaga Insyirah. Huh! syukurlah... Tapi..

Kenapa...   =(

Beberapa hari, saya rasa kurang bersemangat. Saya cepat pening, cepat sakit... Saya mudah sensitif. Cepat sangat nak nangis. Tapi semua kerja malas saya nak siapkan...

Kenapa...  =(

Di ofis, saya banyak kerja. Banyak nak buat. Banyak nak siapkan. Tapi saya rasa malas. Tiada semangat. Saya rasa macam nak baring saja... Akibatnya, saya terkejar-kejar nak siapkan semua sekali dalam satu masa.

Kenapa  =(

Padahal, di ofis ramai staff outstaion. Sunyi. Selalunya, time macam ne la semangat saya membuak-buak. Saya bekerja macam ofis ne saya yang punya. Sambil rindu-rindu Insyirah, sambil saya buat kerja. Tapi kali ne saya rasa, kemalasan dan ketidakaktifan yang luar biasa...

Kenapa  =(

Saya kuat tidur dan cepat rasa mengantuk. Bila Insyirah menyusu saya akan ikut tidur. Bila mula tidur malam, tak tau jam berapa saya akan bangun..oh!

Kenapa... =(

Ada masanya saya rasa, macam semua orang sisihkan saya. Semua orang tak sayangkan saya. Oh rasa yang tidak sepatutnya sebab saya tau semua orang sayangkan saya termasuk Abi dan Insyirah. Allah juga sentiasa pelihara saya. Tapi...

Kenapa...  =(

Tadi, saya tinggikan suara pada Qisya dan Insyirah..  =(
Sebab diorang bergaduh berebut barang. Insyirah pukul Qisya, dan Qisya balas balik, saya marah dua-dua, lastly, diorang nangis.. Dan saya sendiri rasa bersalah. Tapi saya tinggalkan dua-dua macam tu saja... Saya tau diorang hanya budak.. Tapi...

Kenapa  =(

Mungkin juga saya mengalami perubahan hormon
Tiba-tiba!

Huhu..
Saya kena berubah menjadi kuat!!!

Oke lah itu saja, penat menaip!
Saya kan malas.. Ngeee ^__^

No comments:

Post a Comment

what do you think?