Friday, June 7, 2013

First day - vacation

Assalammualaikum



Alhamdulillah, semalam da sampai.. Sebenarnya bukan vacation sangat pun... Kami nak datang majlis kahwin sepupu abi insyirah di Shah Alam sja.. Sambil tu ambil peluang cuti2 dan shopping.. Cuma ini kali pertama travel dengan anak kecil.. Dulu ke Kundasang pakai kereta sendiri dan cuma kami bertiga saja dalam kereta, jadi proses menyusukan sangat mudah..

Tapi kali ne, tidak semudah yang saya sangka.. Huaaaa... Saya jarang menyusukan depan public.. Jangankan public, depan ahli keluarga sendiri pun sangat jarang.... Tapi kali ne, perjalanan yang sangat mencabar.. Insyirah pula banyak meragam selama di kapal dan kereta.. Oh kereta sewa..!!! Baru saya sedar betapa penting dan perlunya baju nursing tu kan.. Huhu

Terlanjur dah sampai KL, saya nak borong la.. Haha..

Hari ne dengar2 rombongan kami nak jalan area melaka.. Tak pasti lagi.. Nanti saya share pengalaman perjalanan k..

InsyaAllah..


No comments:

Post a Comment

what do you think?