Wednesday, December 5, 2012

my template designer not working

Assalammualaikum

Entah apa halnya pula dengan blog saya ne ya. Baru semangat nak update blog. Dan baru last week dalam percubaan mencomelkan blog kesayangan hihi. Tau2 since kemarin ada masalah dengan template designer saya. Adeh... Apo dah jadi!

Gini ceritanya..
Mula2 saya niat nak tukar body layout. Belum konfirm lagi. saja nak tengok mana yang lawa. Hehe. Yalah kalau tak sesuai boleh tukar balik kan. Selalunya macam tula. Sekali saya tukar body layout yang terletak mula2 sekali. Alah yang body text memanjang then semua gadget letak bawah tu. Eksen je nak try. Then saya apply to proceed la. Konon nanti baru nak tukar balik. Nak tengok dulu, saja2 manatau sesuai kan. Sekali tukar dah tak boleh dah. Huhu sedih. Tak tau kenapa. Sekarang tengah search google manatau jumpa solution nya kan. 

Yang pelik tu, bila saya klik body layout 3 column (kiri kanan bole letak gadget) boleh pula tapi bila preview tak gerak langsung. Saya klik apply to proceed pun no respon. Kenapa ya? Ala, tak best la wajah al-insyirahsite sekarang ne. Tak semangat saya nak tengok da. Tula. Yang saya gatal tangan tu kenapo! huaa..

Tak apalah. Nanti google cari solution dia. Sedih!
Tolonglah saya... :-(

2 comments:

  1. dulu aku terer ni bab2 layout ni..time smgat berblogging..tapi oleh sbb lama sdh tinggal..jd aku pun failed sdh bab2 html ni..dulu aku dapat A+ ni..hahahaha...skg D sdh..tu la psl blog ku msh mcm dulu xberubah2 sbb aku xpdi sdh kasi lawa2 n tukar layout2..hehehe...

    ReplyDelete
  2. aha yen, nda tau kenapa suda aku punya template designer tu, mula2 dia mcm stuck sekejap bah tu. sekalinya smpai sekarang dia mengeras begitu ja nda dpt ubah apa2.. huaaa sungguh sedih sekali.. aiceh!

    ReplyDelete

what do you think?