Thursday, December 13, 2012

last day

Assalammualaikum

Hari ne, hari terakhir berkursus. Alhamdulillah. Banyak ilmu dah dapat. Tapi sekarang belum habis lagi. Nanti jam 5 pm baru penutupan. Sekarang ne waktu rehat. Semua orang pegi solat jumaat. Saya tak dapat nak fokus untuk update entry panjang2 sebab banyak perkara nak buat. Nak fokus kursus lagi. Malam pun masa tak panjang. Sebab nak awal ke kursus, jadi semua kerja rumah dan persiapan untuk insyirah ke taska saya buat waktu malam. Habis penat, pengsanlah saya. Hehe. Tak ada masa nak online. Rindu nak duduk lama depan lappy sambil update blog.

Petang ne kami akan terjah jabatan yang dah amal 5S. Oh ya, dari kemarin bagitau ikut kursus lupa pla share, yang saya sedang mengikuti kursus 5S. Jabatan tempat saya kerja ne sedang dalam usaha ke arah amalan 5S, dan telah pun menyertai. Kalau haritu MS ISO alhamdulillah dah dapat sijil, sekarang ne ke arah 5S pula. Macam terbalik pulak kan. Biasanya 5S dulu baru MS ISO. Apa2 je lah hehe.

Moga semuanya dimudahkan.. Dari niat, usaha dan doa serta tawaqal akhirnya..
Amin..


look green, supaya sentiasa rasa fresh.. *wink*
 

No comments:

Post a Comment

what do you think?