Sunday, December 9, 2012

...and finally

Assalammualaikum

Nampak tak?
Aha.. blog saya ne. Dah berjaya membedahnya satu malam.. Alhamdulillah. Penat juga. Betulla, kena buang gadget dulu. Syukur berhasil. Tapi saya cuma pindah kat notepad. Bole ambil semuanya balik. Huhu.. Rindu nak tengok rumah hijau kesayangan ne cantik balik. Saya pakai background yg sebelum ne juga. Memang saya suka hijau. Ape? crowded? A'ah kan adalah sikit. Tapi sebab saya suka tengok tulip katun tu. Entah kenapa bila tengok teringat insyirah. Kenapa ya.. hehe

Happy dah blog dah ok. Tym 2 get my gadget back. Kesian diorang kena kuarantin dalam notepad. Hehe. Saya terpaksa selesaikan blog ne tengah malam. Waktu insyirah dah tidur. Abi nuuu haaa, tengok bola. ngee..

Lepas ne baru semangat balik nak update entry. Ne duk susah hati pikir camana nak cantikkan blog balik.  Berusaha betul saya untuk blog kesayangan ne konon. 

Okelah. Blog2 juga. Hal2 akhirat jangan abaikan ya.. Ada masa saya nak update pasal Insyirah dihujung minggu..

Teringat kata2 ustz Azhar idrus kat twitter tadi.. "Manusia hanya lalai mengurus hal-hal berkaitan duniawi, namun tidak ramai yang mahu memikirkan hal berkaitan akhirat.." Subhanallah..

Salam sayang..

No comments:

Post a Comment

what do you think?