Wednesday, October 3, 2012

coz im ur lady.. and you are my man..

Assalammualaikum

SELAMAT HARI WANITA.. 03 Oktober 2012
Eh, hari wanita ke hari ne? ntah saya pun baru tau sebab waktu on the way pegi ofis tadi saya dengar di radio klasik fm, cakap SELAMAT MENYAMBUT HARI WANITA SEDUNIA.. Ya.. kalau saya tumpang ayahanda saya ke pejabat maka kami akan dihidangkan dengan dendangan lagu-lagu klasik.. sebab bapa saya peminat tegar radio klasik fm.. Hidup bapa..!! hehe

Sempena hari wanita hari ini, saya nak tujukan lirik lagu aku wanita untuk suami tercinta.. Sebab dia tiada disini.. sebab dia hadiri kursus di sana.. sebab dia suami saya.. dan sebab saya adalah isterinya dan dia suami saya.. he!


Aku wanita 
Punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta telah membutakan mata
dan membuat tuli telinga
apakah salah jika aku menyinta
apakah salah jika engkau ternyata
pilihan hati
belahan jiwaku ini
cintaku ini anugerah terindah
dari yang maha kuasa
cintaku padamu 
tak prnah berubah
meskipun kita berbeza
apakah salah jika aku menyinta
apakah salah jika engkau ternyata
pilihan hati belahan jiwaku ini

oke sudah, saya tak rujuk mana-mana website untuk masukkan lirik ne.. saya taip ikut suka hati saja huhu.. Maaf kalau ada silap ya..

k, daaa..

No comments:

Post a Comment

what do you think?