Tuesday, October 23, 2012

konvokesyen Mr. Ahmad dan tudung Aidijuma

Assalammualaikum

Penatnya hari ne. Jalan jauh, redah hujan untuk dua perkara. First nak pegi konvo Encik Ahmad. Hehe. Dan second, nak pegi beli tudung Aidijuma.. Toinggg..!! Destinasinya cuma satu, iaitu Universiti Malaysia Sabah.. UMS, universitiku.. aku dan suamiku adalah alumni mu.. ceh!

Saya dapat tau yang Aidiuma buka gerai di UMS, kebetulan nak pegi konvo Ahmad, saya pun bawa abi Insyirah pegi tongok. Tapi sayang, tak dapat jumpa dan bergambar dengan Datin Norjuma. Dia cuma datang kemarin (sabtu) untuk sesi beramah mesra dan tutorial. Sebab kemarin kami balik Papar, jadi tak dapatla  pegi sana. Tadi sampai di gerai Aidijuma, banyak tudung dah habis. Kaler cantik2 pun tak banyak da. Sebab dia jual murah. Untuk tudung plain boleh dapat RM 30/ 5 helai. Murah kan...!! Jadi ramai student dah borong habis. 


Insyirah baru bangun tidur. Ne tengah tunggu uncle Ahmad dia keluar. Balik2 kol, Ahmad tak jawab. Mungkin phone dia silent. Mana ble on phone tym dalam dewan. Tengok Insyirah. Monyok saja. Dalam gambar tiada satu pun pic dia senyum.. huhu


Waktu nak cari gerai Aidijuma, saya redah hujan. Padahal waktu pegi konvo ne saya pakai skirt. Bukan senag nak membawa langkah seribu. Haha.. Tak peduli! Nak juga masuk gerai Aidijuma. And finally.. Tadaaaa....


Saya jumpa juga.. Kesian Insyirah dan Abi.. seikhlas hati juga ikut umi. Insyirah!! jadilah dikau anak yang kuat dan tabah ya..



Kesian diorang, sabar menanti saya pilih tudung hehe..





Banyak kaler cantik dah habis..










Destinasi terakhir sebelum balik rumah..



Sup ekor.. layannn...





Nasi goreng belacan thailand..





Si kecil sudah tidur.. kesian dia penat sangat..





Saya dah ada ini.. yeah!
Dengar2 Aidijuma nak buka kiosk di One Borneo.. Sekarang tengah renovation. Emm.. Gud..Gud..Gud!!
Welcome to Sabah Aidijuma.. hehe

Sampai rumah.. solat Isyak dan terus.. zzzzzz, sok kerja!

No comments:

Post a Comment

what do you think?