Monday, October 15, 2012

cannot sleep

Assalammualaikum

It's only 10.42pm.. Still early to say gud  nite..
Saya rasa nak tidur. Tapi saya masih tak boleh tidur. Saya banyak fikir pasal Insyirah. Tadi abi dia ada cerita. Waktu hantar Insyirah ke nursery around jam 9 pagi, dia nampak satu situasi yang tak sedap dipandang dan dengar. Kalau boleh saya tak nak cerita panjag lebar. Sebak rasanya. Cukuplah saya cuba nak luah di sini..
Sampai bila saya kena hantar Insyirah ke Nursery. Sampai bila saya perlu bayar orang untuk jaga anak saya. Saya tak mampu jawabnya sekarang. Saya perlu fikir sesuatu untuk cari penyelesaian yang terbaik. Saya buntu. Mudah-mudahan Tuhan bantu saya cari jalan yang baik. Baik untuk saya, baik untuk keluarga, suami dan anak. InsyaAllah.
Kesian Insyirah. Saya tak pernah habis fikir tentang ini..huh!

Selamat malam... (",)

No comments:

Post a Comment

what do you think?