Monday, November 19, 2012

update!

Assalammualaikum

Lama tak update. Padahal baru beberapa hari saja pun hehe. Sebenarnya memang nak update blog sejak Maal Hijrah hari tu tapi sebab sibuk sangat gantung jadinya. Sibuk kerja dan urus anakanda tercinta. Sekarang ne pun bekejar nak pulang da sebenarnya. Dah masuk 4.50pm. Saya balik papar, ikut sekali dengan bapa. Macam biasa, setiap isnin saja mesti tidur papar sebab abi Insyirah balik jam 9 malam.
 
Saya rindu nak update blog. Banyak story nak share. Entahlah, kalau banding fb, twitter dan blog ne, saya lebih sayangkan blog saya. hehe. Fb dan twitter saya dah jarang buka. Tapi sekarang masa terlalu suntuk. Tadi banyak kerja nak buat. Semua nak kena settle cepat. Sebab saya akan outstation ke Kuala Penyu Rabu nanti. Kalau boleh tiadalah kerja penting yang tak selesai sebelum ke sana nanti. Apapun, InsyaAllah, ada masa malam karang saya update story best ya. Takut bapa tunggu, sebab di luar tengah hujan yang sungguh lebat. Kena balik awal cket nanti jalan jem teruk hehe..
 
Sebelum tu, saya harap tak terlambat untuk ucapkan salam maal hijrah untuk saudara muslimin dan muslimatku sekalian, moga tahun ini akan membawa lebih sejuta kebaikan berbanding tahun yang sudah. Moga kita sentiasa dalam lindungan dan rahmat Allah swt.. Amin
 
Salam alaik..  (",)

No comments:

Post a Comment

what do you think?