Wednesday, November 7, 2012

sweet moment

Assalammualaikum

4.29pm.. Ramai yang dah pulang. Tadi blogging tym rehat. Sekarang pula tym ramai kawan ofis yang dah pulang. Now, saya tengah blogging sambil mengepam (lagi!!) dan makan maggie.. hehe. Sekarang, ofis saya sejuk sangat. Dahla jaket dirumah. Waktu audit haritu saya bawa balik gara-gara nak tempat duduk nampak kemas. Sampai hari ne saya lupa bawa ke ofis balik. Sejuknyaaa..layan maggie kan sodap.. ^_^v
 
 
 
Sejak dah tukar BP saya rasa lebih mudah. Alhamdulillah. Dah boleh pam di tempat duduk sendiri, dan bungkus badan pakai poncho atau selendang.. Sebelum ne, confirm lari ke surau. Mengepam saja 3 kali, belum lari untuk solat zuhur dan asar. Kalau solat, semua bole faham. Tapi untuk pam 3 kali hilang? macam mana nak explain.. Selain risiko dicari bos, kerja saya pun jadi lambat. Syukur sekarang lebih mudah. Kuasa Allah yang memudahkannya...
 
Saja nak tulis entri. Bukan tiada kerja tapi tambah kerja. hehe.. Kadang-kadang saya takut ada yang salah faham atau silap tafsir pasal saya. Tapi kalau ada pun tak apa. Masing-masing ada genta hati sendiri kan. Cewah!
 
Tau tak kenapa saya tulis pasal breastfeeding journey saya dalam blog peribadi ne.. Sebab saya mau abadikan kenangan indah yang sedang saya lalui.. Apa yang akan berlaku pada masa akan datang saya tidak tahu. Saya Serahkan itu hanya pada Allah swt.
 
Saya cuma mau bukukan kenangan indah dan kurang indah sepanjang perjalanan penyusuan eksklusif saya pada Insyirah.. itu saja. Blog ne sebagai salah satu tempat untuk saya simpan dan lipat kenangan tu kemas-kemas.. <3 div="div" style="text-align: justify;"> 
Kadang-kadang bila baca balik, akan buat saya senyum.. dan tersenyum!
Senyumlah! hehe..oke itu aje..
 
Salam sayang..
 
Insyirah makin manja.
Masih kuat ngempeng!
Dia dah pandai berdiri tapi mesti bertiti,
kalau tak nanti jatuh..cute kan dia.. hehe
 


3 comments:

  1. comelnyaa insyirah..bestnya dpt mencoret..aku dah buntu utk berblogging..mood menulis amat merundum..hehehe..go go umi insyirah..keep blogging..:)

    ReplyDelete
  2. hehe..blm ada kelapangan masa la daling..btw,,mo kna ubah dulu tu blog spy mood blogging meningkat..hehe

    ReplyDelete

what do you think?