Thursday, August 2, 2012

WAIT

Assalammualaikum


Hari ini saya ok.
Awal pagi sudah set minda untuk bekerja dengan penuh dedikasi dan keikhlasan atas ibadah pada Allah swt. InsyaAllah. Saya taip ne pun masa waktu rehat. Saya dah cium Insyirah sepenuh hati sebelum pegi ofis tadi. Abi Insyirah pun ada kol. Jadi semuanya baik saja.

Beberapa hari ne juga, ada masa terluang saya gali ilmu tentang bf. Banyak ilmu yang saya dapat. Alhamdulillah. Tak sabar nak share pada rakan ibu sekalian. Cuma saya belum ada masa mau tumpukan pada penulisan yang panjang. Apapun saya akan cuba.

Sabar ya. InsyaAllah, saya akan cari masa untuk anda. 

Btw, esok abi Insyirah dah start exam untuk first paper. Mudah-mudahan dia diberi kekuatan dan dimudahkan untuk jawab soalan.. Amin (",)

No comments:

Post a Comment

what do you think?