Thursday, August 16, 2012

AIDILFITRI 2012 : saya pasti akan rindukan QISYA saya..

Assalammualaikum



Lengang saja perjalanan saya ke pejabat hari ini. Mungkin sudah ramai yang bercuti. Maklumlah debaran aidilfitri makin terasa. Macam tu juga saya, cuma masih banyak yang perlu saya selesaikan sebelum bercuti. Jadi kena kerja juga hari ini.

Awal pagi tadi saya bercadang untuk lewat pegi kerja dari petagas. Tiba-tiba lepas subuh tadi saya teringat Qisya. Dia akan balik sandakan hari ini. Saya terus kejutkan abi Insyirah untuk turun kerja awal. Jadi saya dapat ikut dia terus ke papar. Awal pagi lagi kami bertolak. Saya yakin, masih sempat untuk peluk cium qisya.

Dan... inilah yang berlaku beberapa jam tadi...

Alahai Qisya umi..

DIA TERUS PELUK INSYIRAH BILA NAMPAK. MAMA CAKAP MUNGKIN RINDU SEBAB DUA HARI TAK JUMPA. KESIAN.




CUTE KAN..


MUKA NE LA YANG PALING SAYA RINDU NANTI



BALIK2 TINGU ABAH DIA SUSUN BARANG DI KETA. TAK SABAR MAU BALIK KAMPUNG MUNGKIN HEHE

















HABIS DIA KELUARKAN BARANG2 DALAM BEG SAYA



MAIN KUK BA! HEHE


MEMANG TAK SABAR BUDAK NE..



MAU JALAN DA..


















BERMULALAH PERJALANAN MEREKA KE SANDAKAN...
MOGA DALAM LINDUNGAN ALLAH SWT..

Raya tahun ne, tak dapatla bergambar dengan qisya. Hikmahnya pada kehadiran Insyirah. Mudah-mudahan dalam seronok mengecap nikmat hari raya dari Allah swt, kita masih dalam lindunganNYA jua. Moga tidak lupa pada suruhanNYA.



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN bloggers..

Sincerely,
Safraa, Yusri & Insyirah

No comments:

Post a Comment

what do you think?