Wednesday, August 1, 2012

R.I.N.D.U

Saya rasa kosong. Bingung mau memulakan kerja yang mana satu. Datang ofis saja sudah rasa tak menentu. Saya rasa lembap sangat. Padahal hari ini hari khamis. Bukan MONDAY BLUES..

Kenapa ne..

Saya masuk surau jam 9.00 pagi. Biasalah rutin saya hari-hari sejak breastfeed Insyirah. INSYIRAH..??  Saya terbayang wajah anak itu, mata sepetnya.. Bibir mungilnya.. Hidung tupapnya... (ehe!) Tiba-tiba saya rasa kelopak mata saya panas..

Rupanya saya rindu dia..

Tadi saya kelam kabut sikit. Padahal lepas sahur bukan tidur balik pun. Saya mesti ubah sikap betebiat ne. Kelmarin pun, saya tak sempat jemur kain sebelum pegi ofis. Tapi kain saya kering. Rupanya abi Insyirah yang tolong jemur kain tanpa disuruh. Baiknya suami saya.. Dia pun saya rindu..

Tiada apa yang menarik. Saya cuma rindukan dua insan yang saya sayang. Itu saja.
SEKIAN..

Rindu juga dengan rambut lebat insyirah..

No comments:

Post a Comment

what do you think?