Tuesday, February 12, 2013

10 month breastfeeding with insyirah...

Assalammualaikum

Sekarang dah jarang betul layan blog dan fb.. adalah juga tapi sekejap2 saja. Kalau buka pun tak berupdate..

Keadaan saya sekarang makin baik. Cuma, ada beberapa perkara yang buat saya risau. Ya.. risaukan insyirah.. dan keadaan diri. Sebenarnya ada benda nak share. Tapi saya kira belum sampai masa yang sesuai. InsyaAllah.. bila tiba waktunya saya akan bongkarkan satu rahsia.. ngeheheh.. Macamlah hal besar sangat. 

Emm.. nak citer apa lagi eh.. Oh ya lama tak update pasal penyusuan anak kesayangan saya tu.. 

Syukur alhamdulillah.. Insyirah masih menyusu susu umi sepenuhnya sehingga saat ini dia sudah berusia 10 bulan 3 minggu dan 3 hari.. hehe. Lagi dua bulan nak masuk setahun dah anak umi.. Insyirah pun setakat ne tak ada masalah makan. Kadang-kadang pandai minta roti sendiri. Gud girl.. ^_^

Banyak perkembangan dia.. Di usia 10 bulan, dia dah mula melangkah di hadapan mata saya.. Dia dah boleh berdiri tanpa bertiti.. Sebenarnya dia dah boleh jalan.. saya yakin. Sebab dah beberapa kali dia melangkah lebih dari 3 langkah dalam keadaan tak sedar. Bila saya tunjuk yang saya excited terus dia jatuh. Kata mama dia masih takut2 tu.. Dulu kaka qisya dia pun macam tu juga.. 

Insyirah tetap masih manja. 
Setiap hari saya masih rindukan dia..
Rasa nak saja cepat sampai rumah jumpa Insyirah umi..

#saja-saja hilangkan bosan @ office!

No comments:

Post a Comment

what do you think?