Sunday, June 17, 2012

Saya Mahu Itu!!

Tahu tak.. saya sangat mengimpikan benda ini... saya mahu!!! tapi sekarang masih belum masanya lagi... Maka saya harus tunggu dan bersabar dulu.... ;))


Medela Freestyle Breastpump

Tahu tak.. Bila tengok online store untuk breastfeeding saya juga mengimpikan ini...

Stylo Mama Storage Bottle Grey
Stylo Mama Storage Bottle Pink (cute kan..)


Dan ini..


Jingle Jungle Storage Bottle

Ini juga...

Moms Little One Storage Bottle

Bukan apa, saja nak buat koleksi.. ada yang cute dan cantik.. nak jugak, lagi senang.. kalau tengok d online store semua storage bottle ne standard neck.. so, lepas pam ble trus masuk freezer...

Sekarang saya cuma ada ini.. yang membantu saya mengumpul susu siang dan malam...

Medela Harmony Manual Breastpump




Safety Plus Storage Bottle



Bumble Bee Storage Bottle

Suri Breastmilk Storage



Pigeon Breastmilk Storage


Dan yang sentiasa bersama-sama saya ke pejabat...

One Set SURI Cooler Bag with Ice Block, Storage and MEDELA Pump...

Eksen ja.. Nak itu dan ini untuk susu padahal yang paling bernilai adalah susu itu.. tapi tak salah untuk buat koleksi.. ye la lain orang, lain koleksinya.. untuk bf pula, lainlah juga koleksinya.. saja nak bagi meriah.. hehe Tak dapat apa yang di mahu pun tak apa.. Apa yang ada sekarang pun sebenarnya dah cukup dan memadai.. Masih boleh mengumpul stok susu.. Alhamdulillah..

Tak nak bagi Mr. Husband pening lagila dengan produk yang paling atas tuuuuuuu.... hehehe (Tapi akan kuusahakan jua..) ngeee..^_^


~Kredit pic for google~

No comments:

Post a Comment

what do you think?