Monday, January 28, 2013

la tahzan..

Assalammualaikum

Kenapa saya kata jangan bersedih..
setelah sekian lama menyepi sampai blog sya bersawang tiba2 hari ne nak post pasal kesedihan.. hu~~
Ya.. banyak perkara buat saya jadi senyap dari berblog.. saya rindu blog saya sebenarnya.. banyak benda nak share tapi lidah kelu, tangan kaku..

1st..
Sebelum ne ada perkara menyedihkan berlaku.. yang menimpa diri saya serta keluarga. Tapi kalau kita sedih berlebih-lebihan seolah-olah kita tak redha kan.. Jadi percaya pada takdir Allah.. Redha akan ketentuannya. Percayalah.. Allah adalah perancang terbaik..

PAsti ada hikmah disebalik takdirNYA..

2nd..
Air susu saya jadi drop tiba-tiba. Merudum yang sungguh2.. Entah kenapa. Saya memerah macam biasa. Bagi direct feed pun macam biasa.. Nampaknya saya kena buat power pumping dengan lebih gigih.. InsyaAllah. Saya akan cuba demi Insyirah. Lagi teruk saya rasa lemah sangat sekarang ne. Cik B pun sakitttt sangat.. Lebih-lebih lagi bila Insyirah menyusu..

Kadang-kadang jatuh juga airmata waktu Insyirah menyusu.. huhu tapi saya teruskan juga.. Moga Allah terus berikan saya kekuatan untuk menyusukan Insyirah.. 

Insyirah, umi akan cuba bertahan selagi mampu..

Entah kenapa dah umi Insyirah ne.. huhu..

Oke.. Bye!

No comments:

Post a Comment

what do you think?